RSS Feed

Restegarn 1

Posted on

I dag har jeg dykket ned i restegarnskurven, og der var det mye…
Masse fint garn i fine farger – bare synd at det bare er relativt små rester av hver farger og garntype.
Det er ikke like lett å vite hva man skal bruke disse restene til, men for en tid tilbake kom jeg over noen søte roser som jeg fikk lyst til å prøve meg på – og i dag passet det å gjøre dette.

Lagde to fine sjatterte roser av et restenøste med Mohair Lux.


Og ei rose i to rosatoner fra noe garnrester uten banner.



Tenker denne kan bli mitt 2. bidrag i April til «Året i Farger»- alongen jeg er med på, på Hobbyboden.

3 responses »

  1. Nydelige roser!! Og jeg må bare innrømme jeg lot meg friste av nettbuttiken din. Så nå venter jeg på vottemønster og tilbehørende garn!!!

  2. For noen flotte roser. Ble også fristet av nettbutikken din, men siden jeg har shoppestopp ble det med titten denne gang.

  3. Nydelige roser! kanskje mitt rosa uvenn-garn kan bli roser? Vel, litt av det da….

Legg igjen en kommentar

