RSS Feed

Hva man ikke gjør…

Posted on

I dag gikk jeg innom hos Panduro, for å titte litt. 1/2 time senere kunne jeg konkludere med at den tittinga ble over 400,- kroner for dyr… Men jeg klarte ikke la være – Jeg ble så inspirert og fikk så mange gode ideer. Og er ikke det en god forklaring, så kan ikke jeg forstå det.

Hva kjøpte jeg da?

  • Hvite glassperler
  • Hvite kjeramikkperler med blå dekor
  • Gjennomsiktige glassperler
  • Perlesett med blå, sorte og brune perler
  • Carabinkroker
  • Pinner med øye
  • Nålefester
  • Øreheng
  • metallrosetter
  • Vireklemmer

Syns ikke det var så verst – og bare tenk så mye fint jeg kommer til å lage..

One response »

  1. «bare titte»…for en sniferdig løgn til seg selv, for en forferdelig fristerinne……oooo «bare titte», jeg har møtt deg, du har beveget meg inn i butikker, du har styrt mitt visakort inn i fristelse……aiai……..

Legg igjen en kommentar

