RSS Feed

Noe riktig muffins..

Posted on

Av og til får man bare lyst på noe godt – uten at det nødvendigvis er sjokolade eller potetgull som frister mest. Da denne «hungeren» kom over meg i formiddag, kjente jeg umiddelbart at det faktisk var kake i en eller annen form, jeg hadde lyst på. Med kun 2 egg i kjøleskapet, ble alternativene relativt begrenset, og da kom jeg til at Muffins kanskje kunne bli bra – de kan jo tilpasses i det nær uendelige.

Valget falt på Gulrot og Eplemuffins – oppskrift HER, og de ble kjempegode. Et dryss av raspet kokeskjokolade over de varme muffinsene dekket også det eventuelle behovet for sjokolade som ofte dukker uforvarende opp idet man sitter godt tilbakelent i sofaen med en kopp nytrukket kaffe i den ene handa, og en muffins i den andre.. (Bedre føre var, tenkte nå jeg).

3 responses »

  1. mmm…høres gode ut de der..!!:-D

  2. Åh nå ble jeg sulten 😀 takk for tipset! Og du.. dersom du er ute etter perler (i ditt forrige innlegg) så fins det mye fint og veldig billig på QXL 🙂 ha en fin dag!

  3. Jeg ble først litt redd for jeg skumleste posten og fikk med meg ordene potetgull og sjokolade. Ble med ett redd jeg hadde dumpa inn i en gravid dames fantastiske verden. Litt letta da jeg oppdaget at det var snakk om gulrot og eplemuffins. For DET hørtes supernam ut! Og det så godt ut også;)

    Bananmuffins kan forresten også anbefales. Lagde og blogget noen 17. mai;)

    Ønsker deg en herlig helg!

Legg igjen en kommentar

