RSS Feed

Kalender Halsduk..

Posted on

Jeg har en stund beundret dette skjerfet som Tina har strikket og vist på sin blogg Maskerne Flyver. Og nå har jeg bestilt mønster og materialpakke fra den svenske nettbutikken Slöjd o Hantverk i Fjärila. Jeg bare MÅ strikke dette skjerfet, og ser for meg flere aktuelle garnvarianer:
Evilla 6/1, Rauma Finull, Hifa Superwash, Hifa Kamgarn, Mohair Lux,
DSA Faerytale og Tynn Alpakka m.fl.

Det blir Kal- Hal Along på dette skjerfet.
Via Hobbyboden, har jeg fått nok påmeldte tilå sette igang – HURRA – Dette blir morsomt. Jeg kommer til å opprette en egen side for alongen her på bloggen, hvor min egen fremdrift blir dokumentert. Så følg gjerne med videre HER.

Hvis du vil være med – er du velkommen til å henge deg på. Legg inn en kommentar her,
eller send meg en mail: fyrtoyet@online.no

One response »

  1. Nydelig skjerf, lykke til med alongen. (Jeg lister meg ut igjen, har alt prosjekter til opp over ørene….)

    Ønsker deg en god helg!

Legg igjen en kommentar

