RSS Feed

Hemmelig uvenn..

Posted on

Hva gjør man ikke når man ikke har nok uvenner – jo man skaffer seg Hemmelige Uvenner…
Via Hobbyboden har jeg vært så heldig å fått meg en Hemmelig uvenn i Irene-W, som har sendt meg 100 gr av sitt aller gyseligste garn – og jeg har sendt mitt gyseligste garn til henne.

Se så flott garn jeg fikk:

Problemet for Irene-W er at jeg liker garnet hun sendte meg veldig godt, faktisk – så uvennskapet vare nok ikke så lenge tenker jeg :-). Jeg fikk 100 gr Tanja Lyx Falkgarn i 100% akryl. Det passer veldig godt for niesen min på 10 år spurte i helgen, med sin aller fineste stemme, om tante kunne være så snill å strikke et skjerf som ikke stikker. Og det er hva jeg tenker å gjøre med dette garnet. Fargen vil passe veldig godt til min niese, og jeg er sikker på at hun vil bli veldig glad.

2 responses »

  1. Dette er helt utrolig! Jeg som gikk rundt med dårlig samvittighet for å ha sendt det t.o.m. fordi jeg fikk sååå fint garn av deg i bytte (les: Petronella og jeg har veldig forskjellig smak :-D)

  2. 😀 Ja det må nok være sikkert og visst.

Legg igjen en kommentar

