RSS Feed

Hemmelig venn 2008

Posted on
På Hobbyboden er jeg med i alongen Hemmelig Venn. Man melder se g på fra måned til måned, og får tildelt en hemmelig venn som man skal sende en liten gave til. Til gjengjeld får man selv også en gave fra noen som har fått tildelt oss som sin hemmelige venn. Etter min oppfatning må dette tiltaket kunne kalles ekte omsorg i praksis.

På denne siden vil jeg fra måned til måned vise frem de gavene jeg har
fått fra mine hemmelige venner.

April 2008:
23.04.08, fikk jeg tilsendt denne fine gaven fra min hemmelig venn:


4 nøster Frøyagarn i vårglade farger, broderigarn, hjerteperler (som definitivt skal bli til maskemarkører) og herlig te. Her kan jeg glede meg over å få bruk for alt. Det viste seg ettehvert at aprilgaven kom fra Polly. Hjertelig takk skal du ha.

Mars 2008:
14.03.08 fikk jeg tilsendt denne flotte gaven fra min hemmelige venn.hemmeligvennmars2008.jpg

Det viste seg etterhvert at det var Elligo som hadde sendt så mye fint til meg.
Hjertelig Takk, Elligo.

Legg igjen en kommentar

