RSS Feed

Sjyvotter

Posted on

Mitt siste og ennå uferdige prosjekt er et par «sjyvotter» i grått og hvitt ullgarn. De skal toves og blir nok langt mere brukbare etter tovingen. Nå er de digre…

Den oppmerksomme seer, vil selvsagt legge merke til at strikkepinnene mangler i tommelen på den uferdige votten – Tommelfellingen ble ikke bra – så jeg måtte rekke opp.. Pinnene skal imidlertid på plassi igjen i løpet av dagen, og forhåpentligvis kan jeg vise frem det ferdige resultatet i morgen :-)..

2 responses »

  1. Heisann. Tusen takk for besøket i bloggen min. No har eg titta rundt i bloggen din , og sett på alt det fine du lager. Ha en fortsatt fin helg 🙂

  2. Flotte dei vert! Mykje flott du lagar!! Ønskjer deg ei fortsatt fin helg.

Legg igjen en kommentar

