RSS Feed

Jeg har blitt tagget..

Posted on

Jeg har blitt utfordret/ tagget av Trultelene på en morsom måte:

«Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you».

Nærmeste bok ved min side, er «Klinisk Legemiddelhåndtering». Jeg skriver praksisoppgave i vernepleie for tiden, og er derfor kun omgitt av fagbøker her ved pc’n…

På side 123 – de tre setningene etter setning nr 5, lyder som følgende: «Sprøytens rominnhold kan være fra 0,3 ml opp til 50 ml. Sylinderen er gradert i samsvar med størrelsen. Sprøyter med volum på 1 ml og mindre har en skala på 0,01 ml pr strek, mens sprøytene med volum mellom 2 ml og 10 ml har en skala som viser 0,1 ml pr strek».

De personene jeg vil tagge/ utfordre videre, er:

Margrethe
Niko
Mmmarianne
Ellen
Britt

Legg igjen en kommentar

