RSS Feed

ABC over Petronella..

Posted on

Jeg er blitt «tagget» av Valkyriana og dermed utfordret til å lage en alfabetisk oversikt over meg selv og mine kvaliteter. Dette tar jeg på relativt strak men likevel noe skjelvende arm..

Her er meg i alfabetisk rekkefølge:

A: Absolutt aktverdig, analytisk

B: Bekymringsfull, blåbærtur- elskende

C: Coco

D: Dugelig, drømmende

E: Engasjert, ekte, eplekjekk, entusiastisk, etisk tenkende

F: Fantasifull, flott, forflytningsdyktig

G: Glad, gledesspreder

H: Hjulbeint, humørfyllt, håndarbeidsentusiast

I: Interessant, intellektuell

J: Jokernord- fan, juridisk tenkende

K: Kjærlig, kosete, kjekselskende

L: Lattermild, lekende, lykkelig, lofoting

M: Multifunkjsonell, morsom, mammadalt

N: Nyttig, nusselig

O: Omsorgsfull, oppfinnsom, organisatorisk

P: Personlig, pretensiøs

Q: «Qua Vadis» = Hvor går du?       –  ehh, jeg? Aner ikke… Fremover forhåpentligvis 🙂

R: Rettferdig, retorisk, rappkjeftig

S: Strukturert, sytematisk, snill, snodig, selvgående

T: Tankefull, takknemlig, tilpasningsdyktig

U: Underlig, ustoppelig, ukonvensjonell

V: Vurderende, vernepleierstudent

W: Windows- kritisk

X: “X-mas”-elsker

Y: Ypperlig, yndig..

Z: Zebra- lisert

Æ: Ærlig

Ø: Østenfor sol og vestenfor måne..

Å: Årsaksinteressert

Det var det – ABC over meg. Så nå vet dere hvordan jeg er, hehe.
Herved sendes denne trivelige selvransakingen og taggen videre til: Tittei, Turvid, Saria, Elin og Ronille. Lykke til, jenter 🙂

6 responses »

  1. En «X-mas»-elsker??? – Vik fra meg! (Hi hi!)
    Forflytningsdyktig – dét kan jeg like! 😀

    Selv redusert til en alfabetisk oversikt virker du som en spennende person! En vel møtt utfordring, Petronella! Håper du får en riktig fin hel også! 😀

  2. Ooops, takker for denne du, men tygger på den til i kveld når sola har gått ned og eg sitter på verandaen og hører på Vassendgutane som skal spele til utedans i kveld. Bur riktignok 2 km fra sentrum, men det er uungåelig å ikkje høre dei… Eg likar ikkje sånn musikk, (dei kjem fra samme plassen her eg bur), men en gang i blant skal eg vel overleve å høre dei…..
    Kjempe fin Nettbutikk du har, skal titte litt nærmare på den og sjå om det ikkje blir ei bestilling ja 🙂
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Klem fra Ronille, som har tilbragt nesten alle mine barndomssommera ikkje så langt fra der du bur, i Drøbak 🙂

  3. Takk for kommenar i bloggen. Disse lappene går til Lappeteppealongen på Hobbuforum. I fjor ble en del av dem aukjonert ut i forbindelse med Oktober Rosa
    Ha ei flott helg!

  4. Ojda – det var litt av en utfordring. Jeg tar den jeg. 🙂

    Skal legge deg i blogrollen min også, sånn med det samme. Fortsatt god helg!

  5. Ojoj, en utfordring! Denne må jeg visst bruke litt tid på.

Legg igjen en kommentar

