RSS Feed

Blomstrende personlighet..

Posted on

Jeg er visst svært opptatt av egen personlighet for tiden.. Det ser i allefall slik ut når jeg kikker nedover bloggen min: personlighetens ABC, bøker jeg leser, Hvor god husmor jeg er, Hvilken Jane Austen heltinne jeg er, og nå – sist men ikke minst – siste tilskudd på personlighetsfronten er muligheten til å finne ut hvilken blomsterpersonlighet jeg har 🙂

Ja Ja – det er jo uskyldig morro – og etter nøye testing, både 3 og 4 ganger, så er kunklusjonen enstemmig: Jeg er altså en Løvemunn. Det betyr at «Jeg gjør litt ugang nå og da, men er egentlig god å ha som venn – og så er jeg nok en riktig skøyerfugl innimellom som elsker å få andre til å le» …
Høres egentlig både fint og greit ut – passer visstnok bra også – kan ikke skjemmes over den, nei..

Legg igjen en kommentar

