RSS Feed

Bloggrangering

Posted on

I dag bråvåknet jeg til min STORE overraskelse og glede, over å se at bloggen min – ja den du leser nå – er rangert til «Raskest voksende WordPress.com blogger» – Det er jo ganske morsomt – HURRA!!

I tillegg er jeg også så heldig at forrige post om Blomstrende personlighet, er kommet inn på listen for «Top poster fra hele WordPress.com» . Hvem hadde vel trodd at min snodige personliget skulle være så interessant…

Ja iallefall – Hjertelig Takk – til alle dere som har besøkt bloggen min siste døgn. Det er jo dere som har løftet meg inn i denne himmelen av gode opplevelser. Fortsett gjerne med det 😀

5 responses »

  1. Gratulerer! Så moro.

  2. Hei! Eg forstår godt at folk likar bloggen din, eg! Det er mykje fint her, og eg har studert mange av blomsterbileta dine. Mange morsomme greier:)

  3. Gratulerer så mye! 😀
    Blogg-statistikker og rangeringer er farlige! Hi hi!

  4. Gratulerer så mye.. så gøy..

    Ønsker deg en herlig og kreativ helg..

Legg igjen en kommentar

