RSS Feed

Hemmelig Venn, juni 2008

Posted on

Her om dagen fikk jeg en kjempeflott gave fra min Hemmelige venn hos Hobbyboden. Ble nesten rørt over hvor mye fint som var med i pakken:

  • 2 nøster Vamsegarn i en flott lys petrolblå farge
  • 1 nøste flerfarget merinoull i gult, brunt og vinrøde fargetoner (helt nydelig og allerede i bruk)
  • en pakke te i løsvekt (pasjonsfrukt, mango og caramel)
  • 2 stk melkesjokolader (som smakte herlig).

Jeg fikk et hint om at den som har sendt pakken  «strikker og er glad, og er visstnok til å spise opp». Det gir meg en ide om at vedkommende kanskje er Appelsin fordi hun har en Bamsemums som strikker som sitt profilbilde på hobbyboden. Men jeg er ikke helt sikker. Vi får se etterhvert. Avsløringen kommer om noen dager…

Legg igjen en kommentar

