RSS Feed

Påfuglmasker igjen…

Posted on

I siste Hemmelig Venn-pakke fikk jeg et nydelig nøste med flerfarget merinoull. Det har jeg allerede tatt i bruk. Jeg var imidlertid litt redd for at ullen ville ryke lett – da den er noe løst spunnet, så jeg valgte å hekle med en tråd med Kitten mohair for å få litt mere styrke på verket. Synes resultatet ser lovende ut. Jeg har heklet påfuglmasker med heklekrok nr 7 og strikkepinne nr 25. Det skal bli et skjerf – en julegave kanskje, til ei venninne, svigersøster eller niese. Vi får se. Kanskje vil jeg rett og slett ha skjerfet selv..

Flere bilder kommer når jeg blir ferdig.

5 responses »

  1. Det ser fint ut!

    Riktig god helg. 🙂

  2. Kombinasjonen ser kjempefin ut, lurt å forsterke med en tråd kitten.

    Ha ei fantastisk helg!

  3. Hva er «Påfuglmasker»? Jeg har leita litt i bloggen din nå, men finner ikke ut åssen man gjør det… Hjelpemegdu?

  4. Mm. Ser kjempefint ut, likte fargene!

  5. Det ser ut til å bli kjempefint! Så kjekt at du likte gaven og garnet 🙂

Legg igjen en kommentar

