RSS Feed

Ny pc/ Laptop

Posted on

Etter pc- krasjet forrige uke har jeg vært temmelig hjelpesløs i forhold til min totale avhengighet av internettilgang for blogging, bedriften, studier, aviser, furum etc. Jeg har hatt litt hjelp i en lånepc men situasjonen har vært svært lite tilfredsstillende. Etter nøye orientering i pc- varianter og utvalg, kapasitet, brukerstabilitet og sikkerhet, så jeg imidlertid lyset i enden av tunnelen i går. Jeg har kartlagt eget behov og analysert økonomien, og investert i en fancy Macbook 2.1GHz.

Snakk om brukervennlig system – det var omtrent bare å dytte i kontakten og så var hele pc’n oppe å sto. Overføring av data fra ekstern hardisk gikk som smurt og nå er det meste i orden. Kun installering av Windows officepakken og Mamut gjenstår – Det blir ordnet i løpet av uka. Jeg er så glad over å få orden på pc- styret mitt igjen og tror jeg vil bli veldig fornøyd med å gå over fra Windowsbasert pc til Mac.

11 responses »

  1. Mac er og blir kjærlighet, du kommer aldri til å gå over til «vanlig» PC igjen! : D

  2. Gratulere med ny laptop. Ønsker deg en fin solrik og glad sommer 🙂

  3. Hei, gratulerer med Mac!
    Hilsen
    Mamma og pappa

  4. Gratulerer med ny pc.

  5. Gratulerer med ny pc. Drømmer om ny lap-top jeg også

  6. Gratulerer med ny mac!!!

  7. Heisann. Innom på Bloggbesøksrunde, og for å ønske deg ei god helg. Gratulerer med ny PC, Lisje Snuppa har en slik, og ho er kjempe fornøgd 🙂 Tusen takk for bursdagshelsinga.
    Klem fra Ronille

  8. Gratulerer med ny fangtopp!! Klart man må ha noe å komme seg på nettet med!!:-D

  9. Gratulerer med ny Mac! God helg!

  10. Tusen takk for komentar inne på bloggen min. Tror jammen det blir isskrapevotter på meg i sommer.
    Gratulerer så mye med ny mac, tror det blir en på meg snart også. God helg!

  11. Gratulerer med Mac! Ikke sant alt bare funker som en drøm i motsetning til windowsbasert pc.. 😉 har fryktelig lyst på mac selv siden gubben har en og jeg ser hvor lett alt går i motsetning til hos meg. Ha en fin dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

