RSS Feed

Skammen…

Posted on

Jeg liker å lese – og har nettopp meldt meg inn i en nettbasert lesesirkel, gjennom et forum jeg deltar i (HB). Det skal bli spennende. Vi leser utvalgte bøker innen en gitt tidsfrist, og diskuterer deretter i felleskap disse bøkene. Har ikke vært med i noen lesesirkel før, så jeg gleder meg. Selvom hele familien min egentlig er noen lesehester alle sammen, så leser vi såvidt mye forskjellig litteratur at det ikke er så ofte at vi får mulighet til å snakke og diskutere bøkene sammen, så dette blir en spennende opplevelse for meg.

Første bok ut er  Skammen av Bergljot Hobæk Haff (Gyldendal)

Tvillingsøsteren sørger for å få Idun Hov innlagt på psykiatrisk sykehus. Hun har utgitt ni bøker, og har en historie å fortelle. Familiekrøniken som dekker det 20. århundre og to kriger, handler om ulovlig kjærlighet, lengsel uten grenser, om hendelser og mennesker, og om et liv der aksepterte verdier ses fra nye vinkler.

Legg igjen en kommentar

