RSS Feed

Hemmelig Venn, Juli 2008

Posted on

I dag fikk jeg en kjempeflott overraskelse i posten – en pakke fra min Hemmelige venn på Hobbyboden. Jeg ble så glad – Ei skikkelig fin strikketøymappe i blåtoner (helt i tråd med min smak), mokkasjokolade og en pose med kaffe caramel. Hintet var at det ikke trengtes noe hint for å finne ut hvem den hemmelige vennen var, og etter litt titting her og der, snuing og vending på gaven, så oppdaget jeg labelen på strikketøymappa – Felisi – sto det der. Hjertelig takk. You’ve made my day 🙂

7 responses »

  1. Hyggelig at gaven falt i smak! Du skrev jo at du ønsket deg noe hjemmelaget ;o)

  2. Du.. det derre bunadsgreiene er så lett å utsette, jeg synes ikke det er no kjekt. Mye kjekkere og lettere å strikke!
    MEN jeg må jo få den ferdig, hun skal jo konfirmeres i april.
    Så kom igjen du, finn fram din og få gjort litt, jeg kommer til å holde på en stund nå altså, så vi kan streve i lag!

  3. Hei sann, så flott gave du har fått av din HV … og når jeg ser på alle de flotte blomstene dine så savner jeg SOL og finvær så jeg kan dulle på uti hagen igjen… du vet . vi regner helt vekk her vi … sukk … og du .. den baby smikken var flott da.. artig med det elefant motivet… ønsker deg en flott «kommende» helg *klem*

  4. Heisann. Innom med en liten sommerklem og ønske om ei fin helg 🙂

  5. Heisann. Ønsker deg en riktig god helg. Nå ligger oppskriften på heklet bolero på bloggen min.

  6. Jeg er bare en snartur innom for og legge igjen en liten sommerhilsen til deg og dine *klem*

  7. Så heldig du er som fikk strikketøymappe! en sænn ønsker jeg meg også! Flotte blomsterbilder du har tatt. Og takk for hyggelig hilsen!

Legg igjen en kommentar

