RSS Feed

Wrap Style ankommet/arrived

I dag kom den høyst etterlengtede boka Wrap Style, av Pam Allen & Ann Budd, endlig med posten. Jeg bestilte boka på Amazon i begynnelsen av august, så leveringstiden har altså vært på litt over to uker. Fyttikatta for ei lang ventetid (hehe).. Jeg har kun kost meg med å titte i boka i dag, for jeg har jo allerede tjustartet på det som fikk meg til å bestille boka; nemlig Shetland Triangle- sjalet. Jeg ser imidlertid at det er flere potensielle strikkeprosjekter i boka, så hvordan jeg skal få tid til studier, jobb og familie i høst – det skjønner ikke jeg 😀

Today I got the book Wrap Style, by Pam Allen & Ann Budd,that I ordered a cuple of weeks ago – yeaah – Happy me. I’v longed for this book for weeks now, and can’t wait to get started knitting. I wonder how I’m going to get time for my studies, job and family this autumn…

7 responses »

  1. Den på forsiden var kjempe fin… Men det passer veldig dårlig for meg som er så himla dårlig på å strikke lus… c»,) Gleder meg til du skal vise fram!

  2. Sjalene er så nydelige!

  3. Så fint at boka endelig kom, sjalet ditt blir forresten nydelig.

  4. Så nydelige sjal du har strikket.

  5. Så spennende, da! Gleder meg til å se hva som kommer ut av boken. 😉

  6. Den boken er farlig, har «gjemt» den i bokhyllen jeg, slik at alle andre ting blir gjort først.. *nikker*

    Nydelig sjal du strikker..

  7. Tilbaketråkk: On my needles… « Petronellas kreative verden…

Legg igjen en kommentar

