RSS Feed

Lue fra kroken.. The hat from the hook..

Lua til guttungen er ferdigheklet og foret. Jeg brukte bomullsjersey fra ei av guttungens gjenlagte T- skorter i passende farge som forstoff, og håper det vil fungere fint. Klarte ikke finne tak i tynn nok fleece som kunne brukes til foring av lua. All fleecen jeg fant tak i ble for tykk.

Nå håper jeg bare at guttungen blir like fornøyd som moderen..

The hat is finished an off my hook. I hope my son will like it – I surely do.

4 responses »

  1. Så stilig luen ble. Mye tøffere enn orginalen. Klart han blir fornøyd! Jeg tror også at bommulsfor er bedre enn fleece for, det kan da bli for varmt også.
    Takk for koselig innlegg om sminkepungen og butikken min.
    Jeg ønsker deg en riktig god dag!
    Varme hilsner.

  2. Kul lue! Så smart med t-skjortefor. Siden jeg har små barn så har jeg flust av skjorter som er stygge foran – så dette kan være noe smart å bruke «ryggen» til. Litt mer miljøvennlig enn å kaste hele skjorta.

  3. Skulle mene at han skulle bli fornøgd. Fore den også, det er ikkje verst.
    Guttungen er vel heller en ung mann? er han ikkje over 20 år?
    Men eg skal ikkje si noe. Dattra mi omtaler eg ofte som Lisja. Men gutta dei er liksom store. Den eine er jo far, så han må jo nesten vere stor. Kan liksom ikkje sie guttungen til han hehe
    Lua var i alle fall kjempetøff.

  4. Den var råstilig.. herlige farger, og genialt å fore den med
    t-skjorte

Legg igjen en kommentar

