RSS Feed

Shetland Triangle on the moove..

Ambisiøs som jeg er, meldte jeg meg på Ravelrys olympiasatsning Ravelympics.. Det viste seg å bli direkte overambisiøst – jeg klarte ikke å fullføre innen avslutningssermonien var over, til tross for at jeg trodde jeg hadde innmari god tid 😀  og det var vel just det som blendet min realitetssans – nemlig troen på at jeg hadde så veldig god tid, og dermed beregnet jeg tiden feil.

Men men, bedre lykke neste gang. Sjalet vokser for hver dag som går, og jeg koser meg med strikkingen av mitt første Shetland Triangle. Det er jo i bunn og grunn det som er det viktigste, eller hva?

To my own disapointment I couldn’t finish my Ravelympics project in time of Closing Ceremonies in Beijing. I thought I had enough time, but surely my calculations failed…

All though, I’m wery satisfied with the knitting of my first Shetland Triangle Shawl. The project s mooving on, I like the colorchange of the yarn, and the shawl is still growing. That’s what’s important, isn’t it?

5 responses »

  1. kjempeflott farge da!!!!!!! og sjalet blir nydelig!! har strikket noen exemplar av dette nå, det er fint mønste

  2. Det viktigste er jo å kose seg, ja. Blir et veldig flott sjal.

  3. Så flott farge du strikker sjalet i. Tøff lue du har heklet til sønnen, og jeg må si at det var bra du fikk lov til å lage lue til han – for orginallua må jeg si hadde en stiv pris.

  4. Nydelig farge du har valgt. Det blir lekkert. Moro med hullstrikk.

  5. Da er det snart helg, og eg håper du og dine får ei veldig trivelig ei. Kos deg. Klem

Legg igjen en kommentar

