Daily Archives: oktober 1, 2008

Award – til meg :-)

Jeg har fått en virkelig trivelig oppmuntring i dag, nemlig en award. Greta er det som har gitt meg denne hyggelige oppmuntrongen – og jeg er kjempeglad – Så trivelig at hun syns jeg fortjener denne.

Jeg blir jo ikke mindre strikkeglad av sånne oppmuntringer, så nå har jeg begynt på enda et sjal…

Dessuten vet jeg om noen som jeg også syns fortjener å få denne awarden, og som jeg vil gi den videre til:

  • Min kusine Bobbelur må få en award av meg – hun er like håndarbeidsgal som meg, og strikker, hekler og syr mye flott.
  • Shygirl syns jeg fortjener en strikkeaward. Hun påstår hun er nokså ny i gamet, men tryller likevel frem de lekreste sjal og sokker.
  • Kate fortjener også award fra meg – hun hjalp meg igang med Shetland Triangle sjalet – og er nok absolutt en inspirasjonskilde for mange strikkere.

Dere har alle fortjent en oppmuntring fra meg 🙂