RSS Feed

Hemmelig venn, oktober 2008

Gleden var stor da jeg kikket i postkassen i går. Der lå det nemlig en pakke til meg, merket med «Hemmelig venn». Åhh så spennende tenkte jeg, og i beste julaftens iver rev jeg sporenstraks av innpakningspapiret for å se hva jeg hadde fått. Og jammen var den kjempeflott – gaven fra min hemmelige venn på Hobbyboden, denne måneden. Fargen lilla er temaet min hemmelige venn har tillagt gaven – Se bare her:

2 stk nøster med lilla Lerke (passer perfekt til ei lue jeg planlegger å strikke til ei lita niese), 3 stk herlige lilla perlemorsknapper (som passer helt perfekt til pynt på lua og til en presskannevarmer jeg strikker på), 1 meter lilla silkebånd (nydelig), 2 pk av yndlingsteen min (er drukket opp allerede) og sist men ikke minst 2 stk sjokolader (som gubben puttet i munnen sin nesten før jeg fikk tatt bilde av herlighetene)..

Jeg vet ikke hvem min hemmelige venn er – men har fått et lite hint; vedkommende heter A….. og har sendt pakken fra Kråkerøy i Østfold. Tusen takk skal du i allefall ha!

6 responses »

  1. Ei lita niese som jeg kanskje kjenner og som er go’venninne med ei av mine små nieser? Kanskje jeg skulle benyttet anledningen til å strikke mi niese ei lik lue da kanskje?

    Hilse gubben.

  2. Koselig gave.Lilla er en nydelig farge.Ønsker deg en flott helg:)

  3. Så heldig du har vært . Flitten hemmelig venn skjønner jeg.

  4. Deilig gave. Er innom for å ønske deg en riktig god helg.

  5. Så utrolig mye flott på bloggen din. Flott gave du har fått. Ha en fin uke.

Legg igjen en kommentar

