RSS Feed

Nytt sjal – Leaf Lace

Et nytt sjal av Evelyn A. Clark er på pinnene mine – Leaf Lace. Dette mønsteret er ikke veldig ulikt Flower Basket og Shetland Triangle, bare at bladmønsteret er snudd motsatt vei. Dvs at bladene har spissen mot midtmasken istedet for fra midtmasken. Også denne gangen har jeg valgt å strikke med Evilla kunstgarn 6/2 – nå med fargevarianten A-62, naturhvitt, grått og grønt. Foreløpig har jeg ikke kommet særlig langt, men det blir det snart en forandring på 😉 Bare vent og se..

flystrikk2

A new shawl is on my needles. This time I’m knitting the Leaf Lace shawl, by Evelyn A. Clark. I find her patterns quite fasinating and the plan is to knit as many of her petterns as possible.

3 responses »

  1. Dette blir spennende å se ferdig!! Kos deg med strikkingen! :0)

  2. Det blir sikkert fort ferdig, ja:)

    Og eg er ikkje i tvil om at det vert fint!

  3. Har vore inne og sett på dei fine sjala dine. Setter deg på blogglista mi, slik at eg kjem tilbake hit.

Legg igjen en kommentar

