RSS Feed

Easy Lace – ferdig – finished

Det hjelper visst å legg litt press på seg selv – Jeg er ferdig med Easy Lace skjerfet – Jippi 🙂

I tillegg har jeg heklet ei rose som ekstra pynt til skjerfet. Den har jeg også pyntet med ei glassperle og sydd på et nålefeste bakpå sånn at den kan brukes hvorsomhelst.

easylace2 easylace31

I’ve finished my Easy Lace scarf, and I’m quite satisfied with the result. I also have crocheted a rose from the same yarn. It is ment to go with the scarf, but can also be used elsewhere.

11 responses »

  1. Det blei kjempe stillig

  2. Det var flott. Fine fargar – og takk for mønster. Nå skal eg ikkje begynne på det akkurat nå, trur eg… Men det er sant det du seier. Det hjelper å blogge ufo’ar, då får ein meir press på seg. Godt du i alle fall blei ferdig 🙂

  3. Så nydelig sjal du har laget, fine farger.
    Vakker blomst.

    Takk for hilsen i bloggen, Hr.Koks er den flotteste snilleste pusen jeg vet om 😉

  4. Sjalet ble skikkelig lekkert.Flott med den blomsten til:)

  5. Flott sjal. Ha ei fin helg 🙂

  6. Å så nydelig det ble, rosen var perfekt til. Lekre farger!

    Ha en god helg!

  7. Du mekker så mye fint du…bloggen din er virkelig flott!! Ønsker deg en super duper lørdag..med masse kreative krumspring!

  8. Sjalet ditt vart veldig vakkert. Og så lurt da og hekle en skjønn blomster til.
    ha ei fin og kreativ uke. (masse julegave laging tenker eg:=))

  9. Så flott sjalet ble! Veldig smart med blomsten, og at den kan flyttes… Ha en fin og kreativ uke…

  10. Så flott det ble!!
    Ha ei flott uke!

Legg igjen en kommentar

