RSS Feed

Kan dette kalles julestemning?

Etter en vannlekkasje fra taket, har vi et hull i veggen midt i trappegangen. Lekkasjen skjedde for lenge siden (over 1 år siden), men veggen er desverre ennå ikke fikset… Av og til forbanner jeg rett og slett gubben som jeg syns at burde ha gjort noe med det hele – Han er da tross alt den av oss som kan mest om snekring av veggpaneler og sånt. Lekkasjen ble da også tettet for lenge siden. Andre ganger «ser» jeg rett og slett ikke hullet. Man blir vel etterhvert blind for de ting man omgir seg med…

Så i julestemningens navn fant jentungen i huset og jeg på at vi måtte da kunne pynte litt på det fæle hullet ettersomdet nå engang er der. Vi får jo ikke tid til å fikse veggen nå før jul heller. Julepynt av ymse slag ble dratt frem fra glemselens kasser og hengt opp etter alle «kunstens» regler – Og her ser dere resultatet:

julejull-i-veggen

Hvis ikke dette kan kalles julestemning i praksis, så skjønner i allefall jeg ingen ting… 😀

4 responses »

  1. Så smart å pynte det slik 🙂 🙂

  2. Jeg synes det der var helt i julens ånd, jeg!
    Absolutt julestemning! 😀

    En riktig god jul ønskes deg også, Petronella!

  3. Det var kjempe fint!

  4. Sjarmerende pynting! Man må jo gjøre det beste ut av det! Ønsker deg en riktig god jul!

Legg igjen en kommentar

