RSS Feed

Besteste julegaven – My favourite Christmas Present

I år fikk jeg mitt høyeste julegaveønske oppfylt av de flotte ungene mine. Jeg ønsket meg etpar-tre nøster med flerfarget alpakkagarn. Og jammen tror du ikke at ungene har vært på leting ute i handlekaoset, og funnet frem til akkurat det jeg ønsket meg. De har til og med truffet helt optimalt på fargevalg og produsent. Jeg blir så imponert, for det skal jo litt til å treffe så til de grader riktig 🙂 …

Tre nøster med Tynn Alpakka fra DSA i farge 190, har altså funnet veien til min garnkurv. Forhåpentligvis skal de bli til et Foggy Seas Scarf
av Jennifer de Graaf, etterhvert.

julegave-fra-ungene2008

This christmas, my wish came thrue. I had wished for a cuple of multicoloured alpaca yarn skeins. And Santa  listened. He sent my kids a little notice witch they followed up – and they gave me the best present ever: Three skeins of Tynn Alpakka from DSA, colour 190. Now the yarn skeins are laying in my basket, just waiting for me to knit a Foggy Seas Scarf of them..

julegave-fra-ungene-20082

8 responses »

  1. Tenker du ble fornøyd med julegaven ja. Koselig å få garn i pressang. Tenker det blir noe flott ut av nøstene også. Du har utrolig mye flott du har laget i bloggen din. Ha en fortsatt god jul

  2. Hei, eg fikk også nesten samme type garn. To nøster med tynn alpakka håndfarget garn nr 194. Men streng beskjed at eg skal strikke noe til meg sjølv, ikkje berre tenke på andre. Veit ikkje kva eg kan lage av det. Noen gode forslag?
    Kos deg videre i julen

  3. Hei igjen. eg fikk to nøster eg da, og det holder nok ikkje. Så eg får finne emg noe annet. Kanskje verdt det improvisering, vi får sjå. Har en del ting eg trur eg må lage ferdig først

  4. Jeg har ikke fått med meg at det finnes flerfarget alpakka jeg. Må nok en tur på DSA etter jul tenker jeg og se om jeg finner et par nøster, det ser utrolig fint ut ihvertfall.
    Ha en fortsatt fin julefeiring 🙂

  5. Herlig garn, kjekt når gavene vitner om kjærlighet og omtanke. Ha en fortsatt fin romjul.

  6. Tilbaketråkk: God Påske - Happy Easter « Petronellas kreative verden…

  7. Tilbaketråkk: Self- composed Shawl « Petronellas kreative verden…

  8. Tilbaketråkk: Luxurius vacation knittings « Petronellas kreative verden…

Legg igjen en kommentar

