RSS Feed

Hemmelig venn, julen 2008

Så hyggelig det er å ha en hemmelig venn!

I midten av desember så fikk jeg en spennende pakke i posten, uten adressat – kun med et hint om hvem avsenderen var. Pakken skulle ikke åpnes før julaften – og fyttikatta hvor vanskelig det har vært å vente med denne pakken 😀  – Jeg hadde jo egentlig lyst til å pakke den opp med en gang..

Hintet om adressaten ledet meg til å lete i nabolaget – tvers over E6’n – på Pepperstad fant jeg ei fargerik strikkedame, Irenesol. Ho er min Hemmelig venn denne julemåneden 🙂  Og gaven hennes var bare så utrolig flott. Det kan dere selv se her:

hvjul4 En innholdsrik pakke 🙂

hvjul3 3 nøster med Rowan Purelife Organic  Wool Naturally Dyed,

hvjul2 et kjempefint hjemmelaget kort, en kunstferdig strikket klut, stilige knapper, silkebånd,

hvjul1 .. og ikke minst kaffe og sjokolade. Kaffen skal jeg kose meg med utover i den lange januarmåneden, men sjokoladen ble satt til livs av gubbelillen så snart jeg hadde tatt dette bildet..

Tusen hjertelig takk Irenesol – Jeg ble veldig glad for denne flotte gaven. Planene er allerede klare for garnet også – Jeg har lyst til å strikke meg et Rivulet skjerf, av Heather Asbeck, og tror at garnet fra deg blir helt supert til dette skjerfet 🙂

2 responses »

  1. Hei hei

    Så fint at du likte gaven. Det garnet er så herlig, en av mine absolutte favoritter. Da er det ekstra gøy å lede andre inn i fristelsen også. Bommet kanskje litt med å lage et julekort når gaven ikke ble åpnet før julaften, men det kommer da flere juler.

    Kanskje vi sees en dag, på Rema, polet, Sansenes hus eller på et av de andre utallige treffstedene på Vestby 😉

    Juleklem fra Irene

  2. Tilbaketråkk: Natural Rivulet scarf « Petronellas kreative verden…

Legg igjen en kommentar

