RSS Feed

Snart 11 000 besøk!!

Det er helt fantastisk – siden jeg åpnet denne bloggen i mars 2008, har jeg hatt nesten 11 000 besøkende her. Jeg er virkelig glad for at dere titter innom meg og at mange av dere legger igjen hyggelig kommentarer. Derfor har jeg bestemt meg for å markere det at jeg snart passerer 11 000 besøkende litt pompøst kanskje, med en liten premierende konkurranse:

Hvem blir min besøkende nr 11 000?

Meld deg på – skriv inn en kommentar og legg igjen din e-post adresse. Min besøkende nr 11 000, blir trukket tilfeldig blant alle som legger igjen en kommentar her i dag. Deretter blir vinneren kontaktet og får tilsendt en hyggelig overraskelse i posten.

pokal

32 responses »

  1. De fløtekaramellene dine ser kjempegode ut! Nå fikk jeg lyst til å lage karameller 🙂

  2. Moro med såååå mange besøkende på bloggen 🙂 Takk for oppskrift på karameller – de skal prøves i nærmeste fremtid :-)Ønsker deg en fortsatt hyggelig romjul 🙂

  3. Gratulerer med 11000 besøkende ! Du har laga mye flott , og hv-gava fra Irenesol så veldig spennende ut !
    Ha ei fortsatt flott romjul , og et godt nytt år ! 🙂

    (Jeg ble besøkende nr 11014 , så nær , men likevel så fjernt 😉 )

  4. Du verden så mange besøkende.Hyggelig å være på besøk her,så jeg skjønner godt at mange tar turen innom.Takk for oppskrift på karameller.Det er jo bare snadder,namnam.Ha en fortsatt fin romjul:)

  5. Gratulerer med mange besøkende! Du har en veldig fin blogg. Ha en fortsatt fin dag 🙂

  6. Fortsatt god jul. Håper været er bedre hos deg enn hos meg. Det stormer her!

  7. Så mange besøkende, så moro! Ikke rart, du har en veldig koselig blogg.

  8. Hei. Må si at du har en kjempe fin blogg. Virkelig koselig å komme på besøk her. Har vært her flere ganger, men er ikke flink til å legge igjen spor. Ha en fortsatt fin romjul & ett godt og innholdsrikt nytt år!

  9. For en koselig blogg du har, ikke rart den er mye besøkt. 😀 Gratulerer med så mange lesere

  10. Gratulerer det er kos med mange besøk! Det er også koseleg å besøke bloggen din, ikkje rart at det har vore så mange innom

  11. Gratulere med godt besøkt blogg. Jeg er innom på besøk i ny og ne. Mye fint å finne:)
    Og den karamelloppskriften har jeg lyst til å prøve meg på:)

  12. Hei gratulere med 11000 besøkende tenk hvor mange det er… kjekt og ha en blogg når det er så mange innom og ser på dine side… ha et fint kreativt år i 2009

  13. Hei!

    Så masse fint du lager! Pakken fra Irenesol var jammen flott, heldige du 🙂
    Det er så koselig når de nærmeste støtter opp om hobbyen og finner flott garn å pakke inn! Gratulerer med 11000 besøkende, bloggen din er vel verdt et besøk.
    Godt nyttår til deg og dine!

  14. heisann… tenk såååå mange besøkende… wow!!! Fløtekaramellene så virkelig gode ut!!! ha et godt nyttår!!

  15. Fin blogg du har 🙂 Mye fint å se her, og de karamellene dine så virkelig gode ut. Ha en fortsatt god jul.

  16. Gratulerer med 11000 besøkende! 🙂

  17. Nå har du faktisk hatt 11.116 besøkende, litt av en flokk!

    De karamellene må jeg bare glemme at jeg så, det har visst blitt nok godis i løpet av jula uansett.

  18. Gratulere med 11000 besøkende, jeg ble vist nr 11129 jeg da, og jeg skjønner godt at du har så mange besøk for det er en flott blogg.no

  19. Gratulerer med det runde tall! Moro å se at bloggene blir mye besøkt, ikke sant!?

    Ha ei fortsatt fin romjul 🙂

  20. Gratulerer så mye med OVER 11.000 besøkende. De karamellene så veldig gode ut. Ønsker deg en fin romjul og godt nytt år!

  21. Kjekt med besøk på bloggen, tilbakemldinger og hilsener betyr veldig mye. Ser du er godt over 11000 alt nå. :o)

  22. Flott blogg du har, og jeg tror ikke jeg har vært på besøk før.. Kunne ønske jeg hadde flere besøkende på min blogg, men da må vel jeg besøke noen også vel??? Fortsatt fin romjul og et godt nytt kreativt år..

  23. Gratulerer med mange besøk!
    Karaellene så gode ut, og kan nok bli et fint alternativ til eksamenslesing i januar.

  24. Oj så mange besøkende! Så morro da. Og kamramellene dine hørtes jammen mumsen ut 🙂

  25. Gratulere med masse besøk på bloggen din.
    Ha godt nytt blogg år.

  26. Gratulerer så mye, Petronella! 😀
    Du har mange trofaste lesere med god grunn.

  27. De karamellerna ser riktigt goda ut. Jag tror att jag ska laga sådana till nyår. Tack för oppskriften!

  28. Jeg var hvis litt forsen der.

  29. Alltid koselig å kikke innom hos deg! Du lager mye fint.

  30. Det er mange besøkende du har hatt her på siden. Og det forstår jeg godt, dette er en av de bedre bloggene som fins på nettet. 🙂
    Ønsker deg og dine et fortsatt godt år og må det neste bli enda bedre!

  31. Gratulerer med 11000 besøkende! Flott blogg!!

  32. Du hadde jammen fått mange kommentarer. Vel det var i går så eg vart nok for sein. Det er virkelig imponerende med 11000 besøkende. du må vere ein flittig besøker selv. Du er så flink, så det er jo ikkje rart at mange titter innom deg.
    Vil med dette få ønske deg eit fantstisk nytt år. Både til hobby aktiviteter og resten av livet. Stor nyttårsklem fra Greta

Legg igjen en kommentar

