RSS Feed

Tusen Takk – Thank you very mush

award_31 kreativ_blogger_award1

I løpet av romjula har jeg fått disse flotte utmerkelsene av Hanne,  for bloggen min. Tusen hjertelig Takk! Det var virkelig hyggelig og gjorde meg faktisk veldig rørt. Det er nå en ting at man blogger for seg selv om de ting man er opptatt av og liker. Men det jo faktisk enda mere hyggelig å få slike positive tilbakemeldinger fra dere der ute. Jeg blogger jo blant annet fordi jeg også har lyst til at dere skal titte innom meg og forhåpentligvis like det dere ser..

Tenker derfor at å legge ut utmerkelsene her akkurat i dag, vil være en flott måte å avslutte mitt første bloggår på – og en stor motivasjonsfaktor for videre blogging i 2009.

Sender også utmerkelsene videre til bloggere som jeg gjerne besøker:

  • Kate – som hjalp meg igang med sjalstrikking i vår, og oppmuntret meg til å våge meg på engelske oppskrifter. Du åpnet en ny verden for meg!
  • Merete – som i løpet av året har inspirert meg til å våge å utfordre wordpress og bloggens tekniske muligheter.
  • Valkyriana –  Du utfordrer mine «små grå og åpner mitt sinn» med dine fantastiske og fornøyelige fabuleringer.

GODT NYTT ÅR !

During the holydays I have recieved these greate awards from my blog friend Hanne. That really touched my heart and made me happy. I enjoy  blogging about the things I like to do (knitting, crocheting, embrodering and stuff like that). And it is really nice to get feedbacks like this from you fellow bloggers out there.

So – I think that publishing the awards here to day, will be a greate way to end this first blogging year of mine – and also a greate motivator for me to continue blogging next year.

I regift these awards to the following bloggers :

  • Kate – who helped me starting knitting shawls afte english written patterns. That was a huge challenge for me.You opened a new world for me.
  • Merete – who has inspired med to challenge wordpress and my blogg for tecknicale possibilities.
  • Valkyriana –  You challenge and amuse my mind with your wonderful writing.

HAPPY NEW YEAR!

10 responses »

  1. Ønsker deg og dine et flott og godt nyttår 🙂

  2. Takk for et flott blogg år! Ønsker deg et riktig godt nytt år!

  3. Åååååå! *rørt* *snufser*
    Tusen takk, snille Petronella!

    Og gratulerer så mye med dine priser –
    de er så absolutt vel fortjente! 😀

  4. Ønsker deg et godt nytt hobbyår!

  5. Takk takk *rødmer*
    Et godt nytt bloggerår til deg!

  6. Godt nytt år! Koselig blogg du har, jeg kommer tilbake…

  7. Gratulerer! Godt Nyttår!

  8. Godt nytt år! 🙂

  9. Masse fint bloggen din:) Godt nytt år!

  10. Tilbaketråkk: Valkyriana er utmerket. Igjen! « Fornøyelige Fabuleringer

Legg igjen en kommentar

