RSS Feed

Vinner av 11 000 besøkende- konkurransen

Hei alle sammen og hjertelig takk for den enorme responsen jeg fikk i går da jeg rundet 11 000 besøkende her på bloggen. Det var skikkelig morsomt, og veldig hyggelig at så mange av dere la igjen en koselig kommentar vedrørende min store begivenhet.

Fordi det beklageligvis viste seg praktisk umulig å finne den eksakte besøkende nr 11 000, så fikk jeg hjelp av min datter til å trekke ut en tilfeldig vinner blant de 31 kommentarene som kom inn på 11 000- innlegget i går.  Det ble den mest rettferdige løsningen, syns jeg. Min datter valgte derfor ut et helt tilfeldig tall mellom 1 og 31, uten at hun visste noe mer om hva saken dreide seg om …

Premien jeg har valgt til min besøkende nr 11 000 er:

  • 2 stk Bouclé Mohair fra Naturfiber AS, farge 1048,
  • Prym rundpinner i bambus, nr 5,0 mm, 80 cm.

mohairnaturfiber1

mohairnaturfiber21

Valget av vinnertallet falt på tallet 4.

Kommentar nr 4 er, ut fra våre beregninger, lagt inn av Matja.

Derfor kåres herved Matja til min besøkende nr 11 000. GRATULERER 🙂 !

Min premiegave til deg blir sendt i posten, første virkedag etter nyttår.

Og til alle dere andre: Hjertelig takk for respons og innsats. Nye vinnersjanser kommer til den som titter innom meg engang iblant 😉

2 responses »

  1. Tuuusen takk.For en avslutning på dette året.Kjempeflott premie.Har ikke prøvd det garnet så det blir det blir spennende.Har du tips om hva jeg kan bruke det til?Et sjal kanskje? Gleder meg til å ta det i bruk.En riktig flott nyttårsfeiring til deg og dine.

  2. Gratulere så masse til Matja med en flott premie. Ha ett riktig godt nyttår.

Legg igjen en kommentar

