RSS Feed

Jeg har fått en award :-)

Snille, søte, gode Matja har sendt meg denne awarden i dag. For en hyggelig oppmuntring sånn helt i begynnelsen av et forhåpenligvis langt og spennende blogg- år.

award2009_1

Det finnes mange  flote bloggere der ut – Jeg sender denne awarden videre til: Hanne, Felisi, Ma-2, Mrs Darcy, og  Supernøtt. Dette fordi disse på hver sin måte er dyktig med strikkepinner, farger og garn. De er utrolig positive,  hjelpsomme, kreative og viser stor skaperevne innen strikk i alle fasonger. Jeg anbefaler absolutt en tur innom dem.

4 responses »

  1. Tusen, tusen takk, skjønne deg, nå ble jeg veldig glad! Ønsker deg en riktig god helg.

  2. Tusen takk for utmerkelsen. Jeg skal få lagt den inn hos meg til uka men trenger å komme hjem til egen pc for å få logget meg inn. Her jeg er nå så blokkerer den for innlogging på blog-konto.

    Men igjen – KJEMPEHYGGELIG

  3. Gratulerer med awarden! Du har laget masse flott så den er vel fortjent!
    Jeg ønsker deg en fin og kreativ helg!

  4. Tusen takk for award! Så koselig 😀

    Skjønner godt at du fikk den, du er virkelig dyktig!

Legg igjen en kommentar

