RSS Feed

A cowl made by me..

Så var jeg endelig ferdig med cowl’en min – eller halsen som det heter så fint på godt norsk. Jeg ble veldig fornøyd. 40 cm totalt til å varme meg rundt nakken utover vinteren. Det må vel kunne kalles lykke 🙂

Cowl’en er strikket med pinner nr 4,5, en tråd offwhite Drops Alpakka og en tråd offwhite Drops Kid Silk, kjøpt hos Strikkestua i Son.

crofterscowl31

crofterscowl4

I’ve finnished my cowl, and I’m proud of it. 40 cm of pure happyness around my neck, through the long cold winter 🙂

The cowl is knittet on needles nr 4,5 mm, and I’ve used  one tread of offwhite Drops Alpaca and one tread of offwhite Drops Kid Silk.

8 responses »

  1. Plutselig var ikke vinteren så ille likevel. 😉
    Vakkert!

  2. Så lekker, nydelig mønster som passer så godt til garnet du har valgt. Den ser bare så myk og lett ut.

  3. Vakkert og elegant. Noe å skryte av!

  4. Den halsen var nydelig, også ser den så myk ut.
    Ha en riktig god helg.

  5. En sånn har jeg strikket også! Den ble kjempefin, akkurat som din. Jaja, her sitter jeg på andre siden av E6 og holder på å snø ned igjen, litt lei vinter nå… Tusen takk for hyggelig gratulasjon i bloggen min. Fortsatt god helg.

  6. Hei! For at vi skal kunne dele enda mer av vår strikkeglede har jeg nylig opprettet en nettside, http://www.strikkeportalen.no, hvor vi som bloggere kan tipse andre om bloggpostene som ut. Du strikker jo så mye fint og jeg må takke for all inspirasjon! Jeg håper at mange vil bruke portalen slik at enda flere får glede av din blogg. Hilsen Synnøve

  7. Så flott hals. Ser veldig god ut. Kjøper også garnet mitt i strikkestua i Son. Hun har utrolig mye flott garn og bra utvalg.

  8. Hei….
    For en nydelig hals:-)
    Vil du dele mønsteret med meg?
    Mvh Monica Fjellvang

Legg igjen en kommentar

