RSS Feed

Bunadsbrodering – Delmål 1 er ferdig

Hurra!! Ferdig med delmål 1 – brodering av bunadsveska.

Takket være at jeg gjorde bunadsbrodering til en prosjektoppgave i studiesammenheng, så går det nå fremover med broderingen min. Jeg har altså ferdigstilt brodering av bunadsveska innenfor tilmålt tidsfrist, og er veldig fornøyd med egen innsats. Jeg har tross alt brukt 1 1/2 år på å klare å komme igang, og nå er jeg allerede ferdig med bunadsveska.

Sånn ble resultatet:

bunadsveske3

Hooray! Finished section 1 – embroidery of bunad purse.

Thanks to that I did Bunad embrodering to a project in the study context, it now goes forward with the embroidering. I’ve completed embroidering bunad purse within the limited schedule, and I’m very satisfied with my own efforts. I have, after all, allready spent 1 1 / 2 years waiting to find the inspiration to get started..

9 responses »

  1. Kjempefint. Eg har planer om å sy ein bunad til yngste sønnen min i år. Har bestilt stoff, ikkje så mykje broderi der, men kjempemange knapphull. Lykke til med syinga. Har du noenen du kan sy sammen med? Det gjorde eg når eg sydde til mine to eldste sønner. Då har du eit press til å gjere litt mellom kvar samling.

  2. Så utrolig flott! Jeg kan ikke brodere, men kan tenke meg at det er veldig mye jobb.

  3. Gratulerer med kjempefin innsats, også så lekkert det blir!

  4. Beyndrer de som kan brodere! Gjorde det masse før, men hjerneslaget satte en stopper for det. Klarer ikke å få til å hole både stoff og nål. Du spurte om sjalet på sida mi, jeg har brukt Lanett, pinne nr 4 mm og det er Flower Basket Shawl 🙂 Faktaboken er på plass i bloggen nå!

  5. Bunaden din blir flott.Er nok ikke dumt å gjøre det som prosjektoppgave. Tror jeg brukt nesten to år på å brodere min ferdig.

  6. Kjempestilig. Du er ret å slett flink til å brodere. Du rekk det nok å verte ferdig også meiner eg.
    ha ein fortsatt fin dag

  7. Nydelig brodering! Beundringsverdigt!!

  8. ..og her hikket jeg! Du syr på Lofotbunad! Så flink du er! Har denne selv, skjønner du. Er fra øya og veldig stolt av bunaden min :o) Koselig blogg har du også!

Legg igjen en kommentar

