RSS Feed

Just a small visit..

For noen dager siden besøkte jeg og ei god venninne, strikkebutikken til Du Store Alpakka i Birkelunden, Oslo. Vi skulle bare innom på en ytterst liten visitt – gjøre litt researsh- og så komme tilbake engang senere…

Men – hva er det vel ikke som skjer ? Joda; Den lille snarvisitten ble til 1 1/2 time med grundige og gode studier av garnnøster, knapper, og annet stæsj. Og det var jo egentlig bare flott. Men resultatet ble også til at jeg nå er hele 650,- kroner fattigere. Min venninne var litt mer stanhaftig. Hun unnslapp kun 400,- kroner fattigere…

Likevel kan jeg ikke annet enn fryde meg over alt det fine jeg fikk med meg:

dsavisit

A few days ago me and a good friend, visited the knitting shop Du Store Alpakka in Birkelunden, Oslo. The plan was just to drop in on a small visit to do a little researsh between the Shelves, and then come back later …

But – what’s actually happening? The small visit lasted 1 and 1 / 2 hour, with a thorough studies of the yarn, buttons, and other Tarts.  It was really just great. But, the result was that I am now the whole 95 dollars poorer. My girlfriend was a little more lucky. She escaped only 57 dollars poorer …

Nevertheless, I can not but rejoice over all the new and beautiful treasures I’ve got..

4 responses »

  1. Hei på deg, snarturer er som regel slik her hos meg også vips så forsvant det litt penger…
    Her har du masse og kose deg med…

  2. Ja dette kjenner jeg til. Jeg kan rett og slett ikke motstå garn. Den butikken skulle jeg gjerne vært innom jeg også, bare en sånn liten «snarvisitt».

  3. Å her kjenner jeg meg godt igjen.Går stadig i samme fella selv.Men det var mye flott garn ,du kom hjem med da.

  4. Så mange fine farger som kan glede deg lenge… Glede kan ikke regnes i penger vettu 😉 Kos deg med garnet med god samvittighet! Gratulerer med dagen som har vært forresten, buketten du har fått var kjempefin.

Legg igjen en kommentar

