RSS Feed

My alpaca Pudorosa

Februarmønsteret fra Hals/skjerf- alongen på Hobbyboden, er Pudorosas Neckwarmer av Lia Moya. Jeg valgte å strikke denne sammenhengende rundt – dvs jeg ønsket ikke å ha knapper på halsen, slik opprinnelig angitt i mønteret. Jeg syns det ble fint allikevel 🙂

Materialinfo:

  • Garn; DSA Mirasol håndmalt alpakka, farge rød- orange, 50 gr
  • Rundpinner  40 cm, nr 3,0 og 4,0.

pudorosa31

    February pattern from the Cowl/Scarf- along at Hobbyboden, is Pudorosas Neckwarmer by Lia moya. I chose to knit this continuous  –  I did not want to use buttons on the cowl, as specified in the original pattern. I think the result was quite good anyway 🙂

    Material Info:

    • Yarn; DSA MIRASOL hand-painted alpaca, the color red-orange, 50 grams.
    • Circular needles 40 cm, No. 3.0 and 4.0.

    pudorosa1

    pudorosa52

      14 responses »

      1. Kjempefin. Flotte farger på det garnet. ha en fin helg.

      2. Så fin den ble! Er snart ferdig med min:-D

      3. For noen kjempeflotte farger. Har i grunnen ikke kastet så mange blikk på mønsteret tidligere, men denne ble jo bare rålekker!

      4. Kjempestilig! også så tøff farge på garnet. Ønsker deg en riktig god helg.

      5. En lekker hals i nydelig farge!
        Ønsker deg en fortsatt fin helg!

      6. Hei!
        Så kjekt at du har vært inne på bloggen min!
        Ja, jeg selger vinhøner. Jeg har til nå produsert 11 stk og har 6 nye til bestilling. Salget går så det «griner»!

      7. PS! Lekker hals du har strikket. Sikkert god å ha nå om vinteren. Eller ser du som meg som ikke beholder noe selv?

      8. Den ble helt nydelig.Likte fargen godt også.Ha en flott dag:)

      9. Flott hals! Og det garnet tror jeg sannelig jeg burde titte nærmere på… 😉

      10. ååh den ble flott!!

      11. For en FANTASTISK flott halsvarmer. Mønsteret var kjempenydelig og fargen var jo bare lækker.;)

      12. Kjempefin hals, jeg har strikket 2 slike med knapper de siste dagene. Men tror jammen jeg må lage en uten også til lillesnuppa mi på snart 3 år, tusen takk for idèen 🙂

      13. Nyyyydelig hals i en herlig frisk farge!

      Legg igjen en kommentar

