RSS Feed

Forest Canopy cowl and wristwarmers

Min røde ForestCanopy Cowl er ferdig – og jeg er kjempefornøyd. Har også strikket meg et par pulsvarmere som passer til. Jeg hadde ikke noe mønster som jeg kunne bruke, så da ble pulsvarmerne improvisert. Garnet er DSA Mirasol, rød nr 2020. Pinner nr 3. Blir ikke jeg riktig så lekker når jeg kommer spasserende i denne habitten, så forstår i hvertfall ikke jeg hva som er feil.

Hjertelig takk til alle dere som har gitt meg gode råd og støtte på veien til en vellykket Forest Canopy cowl  🙂

forestcanopy2

forestcanopy3

My red Forest Canopy Cowl is finished – and I’m quite satisfied with the result. I have also knitted me a pair of wristwarmers to go with the cowl. I didn’t have any patterns awailable at the moment, so I  improviced. That went well. The yarn is DSA Mirasol, color red 2020. Needles nr 3,0mm. So if I’m not looking gorgeous when wearing this outfit – then I really don’t know whats wrong with people 😉

pulsvarmer1

pulsvarmer5

8 responses »

  1. Veldig stilig hals og pulsvarmere. Nydelig farge :)!

  2. Kjempefin farge altså og nydelig sett. Synes mønsteret kom godt frem 🙂

  3. Nydelig! Virkelig vakkert!

  4. Lekker farge og mønster på disse.

  5. wow, kjempelekkert. Nydelig mønster, også den lekre rødfargen. Likte godt pulsvarmerne, et riktig flott sett.

  6. Nydelig hals og minst like fine pulsvarmere. Morsomt at du laget et sett!

  7. Det er ikke alltid så lett å gi «fjernråd» – men jeg er glad for at det ser ut som om dette var et lykkelig valg! Lekkert, ble det!

  8. Kjempefint sett du har strikket, jeg har sett på den halsen mange ganger inne på Ravelry men nå spørs det bare om jeg ikke må ordne meg med mønster og begynne å strikke. Den var nydelig i rødt 🙂

Legg igjen en kommentar

