RSS Feed

Award

Jeg har fått en veldig hyggelig utmerkelse av Teshastrikk. Hun begrunner utmerkelsen med at bloggen min er full av variasjon, inspirasjon, humor og nærhet. Det er utrolig pent sagt, og jeg er virkelig glad.

award2009_21

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET – nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jeg vil gi denne awarden videre til følgende bloggere som jeg alltid har stor glede av å besøke. Dere inspirerer meg 🙂

Greta – Fordi du er så gavmild med hva du deler av deg selv.

Hannebeate – Fordi du har en fantastisk kreativitet som imponerer meg.

Ruth@ – Fordi du er så herlig allsidig.

Kamelia – Fordi du er opptatt av de nære ting.

Kate – Fordi du er alltid hyggelig og hjelpsom.

Mia – Fordi jeg koser meg virkelig når jeg besøker bloggen din.

4 responses »

  1. TUSEN TAKK!!! Så hyggelig kommentar!!Nå ble jeg veldig glad. Ha en fin helg.

  2. Tusen, tusen takk, skjønne deg!

  3. Tusen takk. Den gledet meg å få.

  4. Tusen takk for denne hyggelige awarden! Den setter jeg virkelig stor pris på, sammen med dine koselige ord! Jeg beklager at jeg ikke har vært innom tidligere for å takke, det betyr ikke at jeg ikke setter pris på awarden, men heller det at jeg er treg av meg…

Legg igjen en kommentar

