RSS Feed

Hemmelig venn- gave/ Swap- package

Jeg har fått en flott gave fra min hemmelige venn på hobbyboden.

2 x 50 gram burgunder 100% Alpakka 3/10 fra DSA, 2 x 50 gram flerfarget Sarek fra Marks & Kattens, et herlig sjalsmønster fra DSA + Blå Java kaffe.

Hjertelig Takk min hemmelige venn! Jeg aner ikke hvem du er for du etterlot deg ingen hint. Men avsløringen kommer nok etterhvert…

hvfebruar

I have recieved a great gift from my secret palin at Hobbyboden.2 x 50 grams burgundy 100% alpaca 3 / 10 from DSA, 2 x 50 grams of multi-colored Sarek from Marks & Kattens, a lovely shawl pattern from DSA + Blue Java coffee.

Heartfelt Thanks, my secret pal! I have no idea who you are. You din’nt leev any hint. But the disclosure comes  eventually …

7 responses »

  1. Gratulerer med herlig gave!
    Ha ei flott helg! :0)

  2. Så fin gave da 🙂
    Og så mange flotte halser du har laget! Får også lyst til å lage sånne fine ting når jeg ser dine! 🙂
    Ha en fin fastelavenssøndag! 🙂

  3. For en koselig blogg du har. Og den fiskemiddagen misunner jeg deg, bedre mat finnes ikke.
    Ha en fin fastelavens-søndag.

  4. Gratulere med flott pakke. Flere timer med kos med pinner og garn der. Tusen takk ein gong til for hyggelig award. Kjekt å vite at folk liker det eg skriv. Eg klarer jo ikkje berre å skrive om sokker og slikt.
    Ha ei super uke

  5. takk for koselig hilsen i bloggen min, alltid gøy!! Så flott hemmelig venn gave du har fått, er alltid koselig med en liten overraskelse i posten!! Ha en videre fin fastelavenssøndag!!

  6. så flott hemmelig-venn gave du har fått!! herlig garn..!

  7. For en koselig blogg du har! Du lager masse fint. 🙂

    Jeg blir med i Hemmelig Venn fra mars. Det ser utrolig koselig ut både å gi og få. Det er tydelig at folk legger flid og omtanke i gavene. Jeg gleder meg til å se hvem som blir min første mottaker!

Legg igjen en kommentar

