RSS Feed

Hemmelig venn – Secret pal

Posted on

Jeg fikk en gledelig overraskelse i posten, i dag: Gave fra min hemmelige venn på Hobbyboden.

2 x 50 gr DSA Tynn alpakka i herlig lilla/plomme- farge, 4 poser spennende te og en herlig sjokolade (og ja, du ser riktig – jeg hadde smakt rikelig på sjokoladen allerede før fotografering) 😀 … En kjempeflott gave!

Hintet om hvem min hemmelige venn er, forteller meg at  personen er utflytta Lofoting, bosatt på Sortland, ny på HB og som HV. Dette kan etter mine beregninger bety at vedkommende kaller seg for Tuppelure. Om mine beregninger er riktige, blir spennende å se etterhvert når avsløringen kommer. Tusen hjertelig takk, i allefall.

hvmars2009

I got a pleasant surprise by the mail, today: Gift from my secret pal in Hobbyboden:

2 x 50 grams DSA Thin alpaca in a great lilac/plum- color, 4 tea bags and a wonderful chocolate (and yes, you see right – I have eaten quite at bit of the chocolate before photographing):-D … A great gift – Thank you very mush!

One response »

  1. Hei. Her var det noen innlegg siden sist eg var inne. er visst litt treg på bloggrunder :=).
    Det alpakka garnet er berre deilig. OG veldig drøyt. HAr strikket meg hals og pulsvarmere av 2 nøster med det garnet.
    Ser at du leser og leser til eksamen også. Beundrer dere som orker det. Syns det er tøft gjort. Godt du tar deg tid til noen strikkepauser innimellom.
    gleder emg til å sjå dei ferdige vottene dine, får vi tilgang til mønsteret også, eller blir det bare ditt?
    Ha ei strålende s uke videre og lykke til videre emd lesingen

Legg igjen en kommentar

