RSS Feed

Eksamenslykke!

Posted on

Åhh – så lettet jeg er – Det gikk superduperbra på muntlig eksamen i dag. Hurra – det ble en B på meg!!!

TUSEN HJERTELIG TAKK for alle de koselige oppmuntringsmedingene jeg fikk i forrige innlegg. De varmer!

Dessuten vil det være til god hjelp å ta en titt på oppmuntringene og lykkeønskningene hver gang jeg blir oppgitt eller motløs når jeg i morgen skal igang med skriftlig hjemmeeksamen. 4000 ord om utviklingshemming, Epilepsi, Cerebral Parese, Diabetes og konfliktfylte familieforhold med kartlegging, analyse, målarbeid, tiltak og evaluering, skal skrives og leveres innen fredag 3. april kl 1500. Jippi 😀

Takk igjen – og ha ei riktig fin helg alle sammen

9 responses »

  1. Så bra!
    Ikke rart du er fornøyd, B er bra saker!!
    Gratulerer med flott gjennomført:-D

  2. Hei!
    kan du sende meg din adr, på mail;koleros@nline.no så fort som mulig? Vil gjerne sende deg Payit forward gaven!
    Gratulere med det flotte resultatet på din eksamen!
    ellen

  3. Gratulerer så mye med strålende flott eksamensresultat:)

  4. litt sein å gratulere eg da, men bedre seint enn aldri. Gratulere med følott gjennomført eksamen. det kan du vere stolt over lenge. suge godt på den karamellen. vi bør vere enda flinkere til å skryte av oss sjølv og virkelig meine det.
    spes når ein har gjort ein så stor bragd som det du har no.
    Du får ha ei flott helg og ei god påske om eg ikkje skriv til deg før den tid.

  5. Gratulerer med godt gjennomført eksamen. Jeg vet akkurat hvor deilig det er når det er overstått. God påske 🙂

  6. Gratulerer, så deilig å være ferdig med muntlig eksamen. Synes den skriftlige biten virker veldig interessang og spennende, det emner jeg har jobbet mye med i større perioder da jeg var spesialpedagog. Lykke til med skrivingen, håper du får kost deg litt med andre ting også, som håndarbeid og godterispising.

  7. Å, gratulerer så mye med karakteren! Så flott å høre!!! 😀
    Kos deg med den «premien» der – den er garantert velfortjent.
    Håper det også gikk bra med hjemmeeksamen!

Legg igjen en kommentar

