RSS Feed

God Påske – Happy Easter

Posted on

Det er herlig med påskeferie – eksamen er over og nå trenger jeg ikke tenke på hverken pensum eller fag på mange dager. Sønnen vår er kommet hjem på påskeferie og vi har fått mine foreldre på besøk. Vi koser oss med fine og late feriedager. Tur i sola, kaffe på terassen, god mat, god drikke, nærhet og masse glede. Strikketøyet er selvsagt også inkludert – og i påska strikker jeg på et Ishbel– lignende sjal, inspirert av Ysolda. Garnet jeg bruker fikk jeg av ungene til jul. Det blir kjempefint!

Ha en riktig God Påske alle sammen 🙂

It is wonderful with the Easter holiday – The exam is over and now I don’t have to think of any curriculum or subject for many days. Our Son has come home for Easter holiday and we have my parents visiting. We are enjoying these lazy days. Pleasure in the sun, coffee on the terrace, good food, good drink and lots of fun. Knitting is also included – and I’m working on a Ishbel-like shawl, inspired by Ysolda. The yarn I got from the kids for Christmas. It is going to be great!

Have a happy easter everyone 🙂

6 responses »

  1. Ser ut til at du har behagelige planer for dagene som kommer!

    Riktig god påske!!

  2. En riktig god påske til deg også! 🙂

  3. først takk for flott kommentar på bloggen min. Den varmet :=).
    Høres ut som ei perfekt påske det der. Har besøk av ein sonen og i morra kjem lisje pia med samboer for noen dager. så eg har det nesten perfekt.
    Kos deg videre med dine. Påskeklem fra sogn

  4. Det var en heftig påskehare du!!
    Gratulere med vell gjennomført eksamen og nyt påskefreden:)

  5. God påske til deg og dine også – og hilse tante og onkel så masse!

  6. Takk for besoket, Petronella og God Paske!

Legg igjen en kommentar

