RSS Feed

Postcard swap

Posted on

Jeg har vært med på en hyggelig postkort- swap via Ravelry, som går ut på at de påmeldte skal sende et postkort (mest mulig lokalt) og en hilsen til en uttrekt partner et eller annet sted i verden. Jeg sendte for en ukes tid siden et kort til ei dame i Burlington, Canada. I går kom det postkort til meg. Fra «Gwenna»  i San Francisco, California USA.

Å sende postkort er hverken kostbart eller krevende på andre vis – og så er det jo så trivelig å få en hilsen fra en medsøster/ et medmenneske et eller annet sted i verden. Konklusjonen min er at dette vil jeg delta på flere ganger 🙂

sanfrancisco1

I’ve participated in a postcard swap through the Ravelry- group Resoulutions 2009. The swap meaning is that the participants should send a postcard (as local as possible) and a greeting to a fellow partner somewhere in the world. A week ago I sent a card to a woman in Burlington, Canada. Yesterday I my self received a postcard from «Gwenna» in San Francisco, California US.

Sending postcards is neither expensive or difficult – and it’s so nice to get a greeting from a fellow/friend somewhere in the world. My conclusion is that I intend to participate in these kind og Swap’s several times 🙂

7 responses »

  1. Kjekt med slike kort. Er innom ravely, men er lite flink å slenge meg på. Er så mye og det er å finne det som frister. Det som jeg er med på nå er ett foto om dagen. Bør bli flinkere 🙂

    ha en flott helg

  2. For et hyggelig påfunn!
    Det blir jo lengre og lengre mellom hver gang det kommer privat og hyggelig post i postkassen – mest reklame og en og annen regning (de kommer jo stort sett på mail nå, de også…)
    Ikke rart vi blir med på Hemmelig Venn og en slik swap (som jeg for øvrig aldri har hørt om før nå).
    Ønsker deg god helg 🙂

  3. Så koselig swap dette var. Sjelden man sender eller mottar kort eller private brev lenger. Ha en fin helg 🙂

  4. Så hyggelig med postkort. Tror jeg må stikke innom gruppa og sjekke ut om det blir en ny runde. Ha en fin helg 🙂

  5. Det var minner fra min ungdom det. Vi samla alle på postkort den gang. Takk for hilsen i bloggen min, ønsker deg ei flott helg.

  6. Det var koselig! En slik swap hadde det vært moro å vært med på 🙂

    God helg!

  7. Nå er det jammen lenge siden jeg har fått eller sendt postkort, men det er jo veldig hyggelig da. Artig å gjøre det på denne måten.

Legg igjen en kommentar

