RSS Feed

En hyggelig bytur

Posted on

I dag hadde jeg en riktig så hyggelig tur til Oslo igjen. Denne gangen sto  møte med en etterhvert god bloggvenn på timeplanen. Spennende!

Etter nøye beskrivelse skulle jeg lete etter ei dame med strikketøy i fanget, i Birkelunden på Grünerløkka, og hun skulle se etter ei dame med limegrønn jakke.. Vi var ikke noe vanskelig å finne, hverken jeg eller Greta

Det ble et virkelig hyggelig møte, med både kafebesøk, garnshopping hos DSA i Birkelunden og lunsjstrikking hos Scotshmann på Karl Johan. Vi skravlet, strikket og koste oss i 4 samfulle timer.

Greta

Ring meg gjerne når du skal til Oslo neste gang, Greta – Jeg tar veldig gjerne en bytur igjen 🙂

3 responses »

  1. Så kjekt dette høres ut, da!

  2. Så kjekt at dere fikk møtes og hadde en slik hyggelig dag.:))

  3. Hei. Takk for hyggelig dag i Oslo. Har ikkej fått vore noe inne på bloggen dei siste dgene, så eg ahr ikkej sett innlegget ditt før nå. Var eit koselig innlegg det der. og ja, eg ringer att når eg skal til oslo neste gang. Gjentar gjerne det treffet. men da skale eg ikkje bruke så mye penger hehe.

    Nydelig sjal du har strikket da. Skikkelig lekkert. det var ikkje det du holdt på med da vi møttest.

    Blogg.no er nede eg kjem meg i alle fall ikkje inn dit, så eg ahr ikkje fått lagt ut noko siden eg kom heim heller. men det kjem det kjem
    Ha ein flott dag i morra

Legg igjen en kommentar

