RSS Feed

Self- composed Shawl

Posted on

Jeg har strikket meg et sjal av garnet jeg fikk av ungene i julegave. Dvs sjalet har sjals form, men skal brukes som et skjerf – altså bare til å surre rundt halsen.

Materialer:

  • 100 gram DSA Tynn Alpakka, farge 190
  • Rundpinner nr 3,5
  • Mønsteret er selvkomponert

Jeg har ennå 50 gram igjen av garnet, og det skal bli til matchende pulsvarmere.

EvaShawl2

EvaShawl3

I have knitted a shawl from the yarn I got from my lovely kids for Christmas. I think I will use this shawl just around my neck.

Materials:

  • 100 grams of DSA Thin alpacas, color 190
  • Circular needles No. 3.5
  • The pattern I have composed myselv

I still have 50 grams worth of yarn, and this I will use for a pair of matching wristwarmers.

11 responses »

  1. Så flott sjal. Kjempefint mønster du har laget.

  2. Signerer Hanne, jeg:
    Lækkert! Berre lækkert! 😀

  3. Så flott sjal da! Og egenkomponert oppskrift og greier.

  4. Åå..det var et flott sjal, i en nydelig farge!

  5. Kjempefint!
    Og fargen er lekker.

  6. Nydelig sjal – så flott mønster du har laget.

  7. Absolutely gorgeous. You are very clever. KiwiEllie ravelry

  8. Takk skal dere ha for hyggelige ord 🙂

  9. Åh, det var et lekkert sjal. Du selger ikke mønster på dette da? Kunne gjerne tenkt meg å strikke et slikt.

  10. Tilbaketråkk: Luxurius vacation knittings « Petronellas kreative verden…

Legg igjen en kommentar

