RSS Feed

New Knitting equipment..

Posted on

Selvsagt fikk betalingskortet kjørt seg på standsmessig måte da jeg var på shopping hos DSA i Birkelunden her forleden dag. Ettersom jeg har frekventert denne butikken flere ganger siste halvår, og lagt igjen mye kronasje i bytte mot tilsvarende mengde alpakka garn, så var planen min klar: Jeg skulle ikke kjøpe garn, men investere i nye strikkepinner. Man får nemlig tak i de svært populære og ikke minst eksklusive Harmony Wood strikkepinnene fra Knit Picks, her..

Som tenkt så (nesten) gjort: Jeg kjøpte nye strikkepinner.

  • 1 par 60 cm rundpinner nr 2,5 mm
  • 1 stk 120 cm lang vire til sånne utskiftbare pinner
  • 1 stk 80 cm lang vire til utskiftbare pinner
  • 1 pr utskiftbare strikkepinner nr 3,5 mm
  • (Og til slutt 2 x 50 gram rød Tynn Alpakka, som for skams skyld ikke avbildes i det hele tatt) ;-)…

KnitPicks1

Of course the payment card was turning hot when I was shopping at DSA in Birkelunden the other day. Since I have visited this shop several times last six months, my plan was clear: I would not buy any yarn, but invest in some new Harmony Wood knitting needles; from KnitPicks

  • Harmony Wood Fixed Circular needles, 60 cm, No 2.5 mm
  • 120 cm Interchangeable Circular Knitting Needle Cable
  • 80 cm Interchangeable Circular Knitting Needle Cable
  • Interchangeable Harmony Wood Circular Knitting Needle Tips, No 3.5 mm
  • (And finally 2 x 50 grams of red Thin alpacas. I’m feeling to embarrassed to post any pickture) 😉 …
    5 responses »

    1. He he he …så alpaka garnet fikk ikke være med på bildet engang nei…ja ja ..du fikk da kjøpt det du var ute etter …og mer til..
      Ha en forts fin torsdag 🙂

    2. Men det er jo så gøy å handle! Eg hugser då eg fekk lånet ifrå lånekassa sånn to måneder seinere enn forventa, eg svidde av 2000(!) på garn berre den dagen. Har ikkje kjøpt noko siden då, men allikavell.

      Det er gøy sånn innimellom:D

      Eg har forresten kjøpt den mappa for å legge knitpickstingene oppi, den er kjempesøt!

    3. Herlige pinner, har noen jeg å. Ellers er det vanskelig å gå fra garnet hos DSA, har vurdert om jeg skal ha det i butikken,hm må tenke litt til 😉 Ha en flott 17.mai

    4. hei og takk for besøk hos meg. ganske beundringsverdig å bare handle litt garn i garnbutikk, men du tok det godt igjen på pinnehandel 🙂
      Ønsker deg ei super 17.mai helg

    5. Slike forsetter har jeg også, og det ender stort sett opp slik som deg. For et nydelig sjal du har strikket. Også en helt perfekt størelse, den formen på sjal er bare så god og tulle rundt halsen. Ønsker deg en riktig fin nasjonaldag i morgen.

    Legg igjen en kommentar

