RSS Feed

An adventurous evening walk…

Posted on

En solrik aften i mai dro jeg, Gubbelillen og Elias ut på eventyrferd… Målet var en 9- hulls runde på Krokhol Golfbane i Østmarka. Vi kom ikke riktig så langt som til hull nr 9, men 5 hull er da også ganske greit som første golfrunde for meg denne sesongen. Vi hadde en flott tur, og Elias oppførte seg eksemplarisk. Han satt fint på plass ved golftralla mens vi slo, og svinset rundt oss når vi gikk. Innimellom hjalp han til med å finne ballen hvis den havnet ut i rough’en (skauen)…

A sunny evening in May, me, my husbond and Elias (our cocker), went on an adventure … The goal was a 9 – hole round of golf at Krokhol in Østmarka. We didn’t reach as far as hole No. 9, but 5 holes are also quite good as a first round of golf for me this season. We had a great trip, and Elias behaved exemplary. He stayed on place by the golf cart when we played the ball, and strawled around us as we went for the next tee. Occasionally he helped us finding the ball if it ended up in the rough …

Golfing150509Elegant…

Golf150509_3Sporty…

FlinkGutt150509Og her er den virkelige proff- golferen vår, Elias.

Elias the professional golf  player 🙂

4 responses »

  1. Ser ut som om du har fått teken på det der, ser skikkelig profft ut. ;o)

  2. Halloen :=9!
    Så du spiller gol du. det temaet rakk vi ikkje å komme inn på nei.
    Kommet langt på sjalet du strikket på i byen da vi treftest også.
    spenede halsvarmer. Gledr meg til å sjå den.
    Ser veldig fin ut hm.
    ha ein fin ekstra fridag

  3. Ser skikkelig proff og elegant ut.Elias er ja bare helt herlig.Ha en fin kveld:)

  4. Så proff du ser ut! Jeg har forsøkt meg så vidt på golf, jeg har vel ikke akkurat natutalent for det. Jeg kan bruke veldig, veldig mange slag på å bare treffe ballen, og da er det kun snakk om å treffe den, ikke ha kontroll på den. Jo, jeg har nok underholdt ganske mange golfspillere med mitt manglende talent.
    Ønsker deg en riktig god helg.

Legg igjen en kommentar

