RSS Feed

A little peek into my garden..

Posted on

Jeg har ikke vært like flink til å vise frem hagen min i vår, som jeg var i fjor. Det har liksom vært så mye annet som har tatt tiden min. Men nå har jeg samlet et lite knippe bilder som jeg syns er fine, og mer vil komme i dagene som kommer.

070609_1Forglem- meg- ei/ Forget- me- not’s

070609_3Summerred epleblomster/ Summer Red Apple blossom’s

070609_4Alpeclematis/ Clematis Alpina, Blue

070609_6 Og denne husker jeg dessverre ikke navnet på../  I can’t seem to recall the name of this one..

One response »

  1. Vi har mange like planter i hagene våre, skulle nesten tro det var fra min hage 😉 Den siste heter prakthumleblom og er en av mine favoritter – så herlig fargesterk!

Legg igjen en kommentar

