RSS Feed

Are you my visitor No 20 000?

Posted on

I dag feirer jeg et stort jubileum, nemlig 20 000 besøkende her på bloggen!! Det er nesten for utrolig til å være sant – og da jeg begynte å blogge for bare et kort år siden, så hadde jeg aldri tanker eller forhåpninger om slike besøkstall. Det er jo innmari hyggelig da, å få så  god respons på alle drodleriene og pusleriene mine.

Så – Hjertelig Takk alle sammen :-)

Today I celebrate a great anniversary – 20 000 Visitor’s here on my blog! It is almost unbelievable – When I started blogging for just a year ago, I never thought or dared hope for such visitor numbers. So you see I’m really greatful for getting this great response.


So – Heartfelt Thanks everyone 🙂

Hvem blir så min besøkende nr 20 000?


Telleren vil runde 20 000 i løpet av dagen! Det vil imidlertid bli vanskelig å avgjøre nøyaktig hvilken besøkende som blir eksakt nr 20 000. Derfor vil jeg trekke vinneren tilfeldig ut blant alle  som legger igjen en kommentar her i dag. Vinneren blir  deretter kontaktet og får tilsendt en hyggelig overraskelsesgave i posten.

Who’s my visitor nr 20 000? Counter lap 20 000 visitors sometime during this day! However, it will be difficult to determine exactly what visitors is the exact number 20 000. Therefore I will randomly draw the winner from all those who leave a comment here today. The winner will then be contacted and receive a pleasant surprise package by the mail.

25 responses »

  1. Annika Lindqvist

    Hej!

    Har sett på Ravelry att du gör fina mönster. Publiserar du dem på norska också eller bara på engelska?

  2. Hei. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg frister lykken 🙂
    Pludrehanneklem

  3. Har sneket meg inn her og beundret alt det fine du lager. De forskjellige halsene var nydelige.Og gratulere med jubileum idag. Tenk at så mange er innom, og så slipper du styre med mat og drikke til fornøyde gjester. Ha en toppers uke.

  4. Så gøy at du har så mange på besøk i bloggen din!! gratulerer!! Kjempefin blogg

  5. En bra blogg blir besøkt ofte vettu. Så jeg synes ikke det er så rart at du har mange treff jeg 🙂

    Gratulerer med snart 20000!

  6. Takk for titten og gratulerer med 20000 jubileum :)))

  7. Gratulerer så masse med 20.000-jubileet og takk for titten 🙂

  8. Hei,nå har eg strikka roser i espalier vottene dine,kjøpte mønster av deg i vinter,og dei blei veldig fine,det er nokon nydelige mønster du lager,ha ein fin dag videre og gratulerer med snart 20000 besøkende.

  9. Gratulerer med jubileet , jeg ble nr 20046 – så sjangsen er nok forspilt

  10. Gratulerer med over 20000 !
    Ha en flott dag 🙂

  11. Heisann! Ble 20058 jeg, så her går det unna! 🙂

    Gratulerer med jubileeet, gøy md masse respons på bloggen.

  12. Der ser jeg telleren har passert 20058! Gratulerer med jubileum, det er litt moro å få en slags tilbakemelding via teller at noen leser siden ens.

  13. Gratulerer med jubileet! Hmm….jeg var også nr 20.058 så telleren må har gått litt varm ifm det store rushet fra Hobbyboden i dag 🙂 Ønsker deg en fin uke og god blogging også i tiden fremover.

  14. Grattis med jubileet, ikke rart at du har mye besøk, med fine bilder og flott strikking. Ha en suuuper dag

  15. Hei 🙂
    Her går det unna med besøk gitt 🙂 Har nok passert 20.000 for LENGE siden, – men jeg prøver lykken likevel 🙂
    Alltid like koselig å innom bloggen din! (og jeg er IKKE flink til å legge igjen spor…. Big skjerpings!!)
    Ha en flott dag!

  16. Gratulerer! Så moro!

  17. Hei på deg! 🙂
    Gratulerer med jubileum!
    Ha en flott dag. :-))

  18. Heisann
    gratulere så masse med 20000 besøkenden. Skjønner godt at det er så mange som er innom bloggen din. Synes den er kjempeflott og er ofte innom å kikker.
    vennlig hilsen Line på hobbyboden 🙂

  19. Gratulerer med jubileum! Har vært og misunt deg dine grønne fingre. Har mine vært halvparten så grønne, har jeg vært kjempefornøyd 🙂

  20. Wow 20 000 på ett år er ikke værst. Kikket etter en teller men fant ingen. Masse fint å se på her. Grattis med jubileet!

  21. Gratulerer med jubileum. Skjønner god at du har mange besøkende; du har en fin blogg. Ble litt misunnelig på de flotte hagebildene dine. Her er det 6 grader og ikke akkurat så frodig.
    Fin dag til deg:)

  22. Utrolig mange fine mønster du har laget! Gratulerer med besøkstall-jubileet, det er vel fortjent!

  23. Jeg ble nr 20162, så du har hatt mange på besøk i kveld. Gratulerer med høyt besøkstall. Det er moro.

  24. Gratulerer med så mange besøkende !! Imponerende 🙂 Veldig fin blogg du har. Nydelige blomster i hagen din. Kommer nok tilbake på besøk 🙂

  25. gratulerer så mye med over 20000 besøkende.Jeg har aldri vært på besøk hos deg før.Men jeg kommer garantert tilbake.Du har en flott blogg som mange tydligvis har hatt glede av å besøke. God sommer til deg:D

Legg igjen en kommentar

