RSS Feed

And the winner is…

Posted on

Ved tilfeldig trekning blant alle besøkende som la igjen en kommentar her på bloggen i går, har jeg nå trukket en vinner av den ærefulle tittelen

Besøkende nr 20 000!

Og vinneren er:   Merete Hjertelig takk for koselig kommentar og positivt engasjement. Som takk vil jeg sende deg en liten overraskelsesgave. Jeg tar kontakt med deg pr mail for nærmere info om adresse etc .

Hjertelig takk til alle dere som har lagt igjen en hyggelig kommetar i forbindelse med jubileet mitt 🙂

A random draw among all the visitors who left a comment here on the blog yesterday, I’ve drawn a winner for the splendid title of

Visitor No. 20 000!

And the winner is: Merete Heartfelt thanks for your nice comments and positive engagement. To show my gratitude, I want to send you a small surprise gift. I will contact you by e-mail for more info about your postadress and stuff.

Heartfelt thanks to everyone who has left a nice comment here at my blog, in connection with my anniversary 🙂

4 responses »

  1. Så moro med så mange besøkende! Gratulerer. Og for noen nydelige hagebilder du har tatt!

  2. Gratulerer både til Merete for at hun ble besøkende nr. 20000. Og til deg som har fått så mange besøk!
    Lykke til videre med blogging!

  3. Kjekt at mange har funnet veien innom bloggen din. Og gratulerer til Merete som var så heldig å bli trukket ut.
    Ha en fin, fin kveld 🙂
    Pludrehanneklem

  4. Nei, så moro! Oioioioi! er kjempespent allerede!
    Mailen min er muterte@hotmail.com, send et lite pip, så sender jeg adressen min.

Legg igjen en kommentar

