RSS Feed

Gardenquiz 3

Posted on

Det er på tide med nye ledetråder i hagequizen min. Sålangt har ingen klart å finne ut hva jeg har i pottene mine. men i dag tenker jeg at noen kanskje vil klare å finne ut av hvertfall den ene..

It’s time for some new clues in my Garden quiz. So far noone has managed to figure out what I have in my pots. But today I think that perhaps someone would be able to determine at least one of them..

Hagequis8No 1: Fjellplanten vokser sakte men sikker, selv i potta mi her i lavlandet..

No. 1: The mountain herb grows slowly but sure..

Hagequis7No 2: Denne urten har sturet litt i vår, og lenge trodde jeg den ville gi tapt. Men plutselig tok livsgleden over – og nå ser den ut for å trives bedre.

No. 2: This herb had a little bleak in the spring, and for some time I actually thought that it would die. But suddenly it started growing again – and now it looks to thrive better.

Hagequis9No 3: I denne potta er det bare fryd og glede. Knoppene er STORE og jeg håper jeg rekker å se blomstringen før jeg reiser på ferie..

No 3: In this pot everything is just a joy and pure happiness. The  flower buds is HUGE, and I hope I have time to see the blooming before I leave on vacation ..

Quisen går altså ut på følgende: Gjett hvilke planter som titter frem i mine nummererte krukker, og vinn en fin premie. Legg igjen svarene dine i en kommentar, og pass på at du også linker til din egen blogg eller epost slik at jeg kan få tak i deg om du trekkes ut som vinner av quisen. Den som først klarer å gjette riktig på alle 3 plantene, vinner en lekker pris bestående av Garn, Garn og litt til.. 😉

The Quiz is as following: Guess what’s the name of the plants wich grows in my numbered jars – and win a great prize. Leave your answers in a comment, and link to your own blog or email so that I call upon you, if you’re to be the winner. The first person that is able to guess correctly on all 3 plants, is the Winner of a major prize consisting of Yarn, Yarn and a little bit more..   😉

Legg igjen en kommentar

