RSS Feed

Into my Garden, June 19th

Posted on

Det som slo meg først, der jeg satt på treassen i går og nøt solas deilige og varmende stråler – var den søte tunge blomsterduften. Jeg lurte litt på hvor den kom fra. Etterhvert gikk det opp for meg at det var Kaprifolen, rett bak meg, som duftet så godt. Litt rart egentlig – Den pleier jo vanligvis bare å dufte på kveldstid. Men i dag valgte den likevel å spre sine dufter midt på dagen, til glede for meg. Koselig 🙂

What struck me first, there I was sitting on the terasse yesterday, enjoying the sun’s warming rays – was the sweet heavy floral fragrance. I wondered a bit about where it came from. Eventually I understood that it was Honeysuckle right behind me, that smelt so good. Nice 🙂

190609_1

I år har jeg også kjøpt meg en Hengepelargonia som er virkelig vakker. Den er rosa og hvitspraglete. Et nydelig syn!

This year, I also bought me a hang Pelargonia that is really beautiful. It is pink and white shimmered. Quite a vision!

190609_2

2 responses »

  1. Ei heerleg tid med mange fine dufter frå blomster. Eg må ut å sjå om mine kaprifoler og er i blomst. Synest pelargoniane din var kjempefin. Eg likar godt pelargoniar synest dei minnar meg om bestemor si stue.

  2. Å, jeg har riktig lyst på kaprifol, det er jo som du skriver, så deilig duft. Og den hengepelargoniaen var det veldig fin farge på. Ønsker deg en riktig god helg, også har jeg noe til deg i bloggen min.

Legg igjen en kommentar

